Regulamin

Właścicielem serwisu internetowego www.kwiatylaura.pl jest firma KWIATY LAURA Marzena Pieślak z siedzibą przy ul. Wysłouchów 13 lokal 4, 30-611 Kraków, identyfikująca się numerami NIP 7342886677 oraz REGON 120426507, zwana dalej Kwiaciarnią Laura.

1. Przedmiot oraz teren działalności

Kwiaciarnia Laura prowadzi sprzedaż kwiatów oraz upominków za pośrednictwem strony www.kwiatylaura.pl

Kwiaty i upominki doręczane są na terenie Krakowa i okolic – do 30 km poza granicami miasta.
W Krakowie dostawa kwiatów i upominków zakupionych na naszej stronie internetowej jest bezpłatna.
Za dostarczenie przesyłki poza granicami Krakowa pobierana jest opłata w wysokości 30 PLN.
W przypadku dostawy do miejscowości w której nie ma nazw ulic wymagane jest podanie wskazówek dojazdu do domu odbiorcy lub współrzędnych GPS.

Opisy i zdjęcia produktów są własnością Kwiaciarni Laura.

2. Złożenie zamówienia

Klient może składać zamówienia przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.kwiatylaura.pl
Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową, telefonicznie, mailowo oraz osobiście w naszej kwiaciarni. Szczegółowe zasady określone są w zakładce Jak wysłać kwiaty

Złożenie zamówienia w naszym sklepie wymaga podania danych nadawcy oraz odbiorcy przesyłki kwiatowej na formularzu zamówienia. Po złożeniu oraz opłaceniu zamówienia otrzymają Państwo od nas pocztą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji.
Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych Form płatności:

  • płatność w systemie  Przelewy24 (szybki przelew, karta płatnicza)
  • płatność Blik
  • płatność przelewem bankowym
  • płatność w systemie PayPal

Złożenie zamówienia i dokonanie płatności są warunkami koniecznymi do skutecznego zawarcia umowy sprzedaży.

Zmiany związane z zamówieniem można zgłaszać telefonicznie lub przez e-mail najpóźniej 48 godz. przed rozpoczęciem jego realizacji. Każda zmiana musi zostać potwierdzona przez pracownika kwiaciarni.

Walutą w jakiej realizowane są zamówienia jest polski złoty (PLN). Wszystkie ceny produktów w serwisie www.kwiatylaura.pl są cenami brutto i obowiązują w chwili składania zamówienia. Niektóre produkty mogą być objęte promocją. Warunki zakupu w promocji określone zostały w zakładce Promocje

Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę za zakupione kwiaty oraz upominki, podczas składania zamówienia na stronie, w danych nadawcy, konieczne jest wybranie opcji “Firma” oraz zaznaczeniu check-boxu “. Wystawiamy faktury bez VAT. Wystawienie faktury nie jest możliwe po złożeniu i realizacji zamówienia.

Opisy produktów i ceny podane na stronie kwiaciarni internetowej www.kwiatylaura.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71. kodeksu cywilnego). Złożenie i opłacenie zamówienia jest zgłoszeniem przez klienta w stosunku do Kwiaciarni Laura oferty zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Po wysłaniu formularza ze strony internetowej, złożeniu zamówienia telefonicznie lub mailem zostanie przesłane na podany przez klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia, które stanowi oświadczenie Kwiaciarni Laura o przyjęciu zamówienia do realizacji. Umowę uważa się za zawartą w momencie otrzymania przez klienta wiadomości e-mail zatytułowanej „Otrzymaliśmy twoje zamówienie” oraz otrzymania przez Kwiaciarnię Laura potwierdzenia płatności zamówienia.

3. Realizacja zamówienia

Kwiaty i upominki doręczane są 7 dni w tygodniu przez kuriera kwiaciarni.
Szczegółowe zasady dostawy określone zostały w Terminach i warunkach dostawy

Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, skontaktuje się z nim telefonicznie w celu ustalenia czasu i miejsca dostawy.
Kiedy kontakt z odbiorcą będzie niemożliwy, pozostawimy bukiet u sąsiada z prośbą o przekazanie go odbiorcy. Jeżeli ten sposób zawiedzie, kurier pozostawi pod wskazanym adresem wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Jeśli odbiorca skontaktuje się z nami ustalimy z nim termin doręczenia przesyłki – do 24 godzin po planowanym terminie dostawy.
W przypadku trudności z doręczeniem kwiatów kontaktujemy się z nadawcą.

Po dostawie wysłany zostanie e-mail z potwierdzeniem na adres nadawcy. Potwierdzenie wysyłane jest do 12 godz po doręczeniu kwiatów (w praktyce do 2 godz). Istnieje możliwość wyboru bezpłatnej opcji dodatkowej – SMS z potwierdzeniem dostawy, który wysyłany jest natychmiast (do 15 min) po dostawie na numer telefonu podany przez nadawcę.

Kwiaciarnia Laura nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w świadczeniu usług lub ich niewykonanie spowodowane katastrofami naturalnymi i innymi zdarzeniami losowymi, awariami sieci telekomunikacyjnych i systemów obsługujących płatności elektroniczne. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności zobowiązujemy się niezwłocznie poinformować Klienta o zaistniałej sytuacji, a także o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia.

Kwiaciarnia Laura nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości SMS z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej.

4. Anulowanie zamówienia

Zamówienie może zostać anulowane najpóźniej na 2 dni robocze przed podaną w trakcie składania zamówienia datą doręczenia. W przypadku anulowania zamówienia Kwiaciarnia Laura zwróci w terminie 5 dni roboczych kwotę zamówienia, pomniejszoną o koszty manipulacyjne operatora płatności. Zwrot może nastąpić tą samą metodą płatności, jaką dokonano zapłaty za zamówienie lub przelewem bankowym.

5. Zastępowanie jednych komponentów bukietu innymi

Zawsze kiedy jest to możliwe doręczamy przesyłki kwiatowe zbliżone w maksymalnym stopniu do pokazanych na zdjęciu. Prosimy jednak pamiętać o tym, że kwiaty są niepowtarzalne, dlatego też nie ma dwóch identycznych bukietów.
Z powodu sezonowości różnego rodzaju kwiatów i dodatków nieuniknione może okazać się zastąpienie jednego komponentu innym, aktualnie dostępnym na rynku. Gwarantujemy jednak, że ogólna kolorystyka i forma kompozycji będzie utrzymana w tonacji bukietu, który Państwo wybraliście.

6. Reklamacje

Zawsze staramy się zagwarantować świeże kwiaty najwyższej jakości.
Jeżeli jednak nie będą Państwo zadowoleni z dostarczonej przez nas przesyłki reklamacje prosimy składać mailowo ciągu 2 dni od daty dostawy na adres e-mail: info@kwiatylaura.pl
Reklamacje dotyczące kwiatów rozpatrywane są wyłącznie w oparciu o dokumentację zdjęciową przesłaną na nasz adres e-mail lub po przekazaniu przesyłki do kwiaciarni.

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona przez Kwiaciarnię Laura w ciągu 5 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych tj. poniżej 5 stopni Celsjusza lub powyżej 25 stopni Celsjusza gwarancja świeżości obowiązuje przez 1 dzień. Ze względu na świeżość kwiatów ciętych dostarczanych przez Kwiaciarnię Laura reklamacje nie będą uwzględnianie w przypadku złego przechowywania lub nieodpowiedniej pielęgnacji kwiatów (wymiana wody, podcięcie końcówek łodyg kwiatów). Reklamacje dotyczące różnic w formie i kształcie bukietu ze względu na indywidualność florystów nie będą uwzględniane.

Kwiaciarnia Laura nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy lub braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego.

Odmowa przyjęcia kwiatów przez odbiorcę nie upoważnia zamawiającego do zwrotu kosztów złożonego zamówienia.

7. Postanowienia końcowe

Właściciel serwisu internetowego www.kwiatylaura.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami). Szczegółowe zasady określa Polityka Prywatności

Zakupy oraz realizacja zamówienia w Kwiaciarni Laura odbywają się zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.nr 144, poz.1204 z późn. zm).

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

Regulamin określa zasady zakupów w serwisie www.kwiatylaura.pl. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie oraz na wszystkich podstronach, do których w powyższych punktach znajdują się odniesienia.